Minnen

http://www.impactlab.com/wp-content/uploads/2008/08/memories.jpg

Efter maten som blev tacos, MUMS, fick jag mig ett ryck att gå igenom mina flytt kartonger och röja, lite förarbete inför flytten. Jag igenom massa gamla saker som gjorde ett en tår fälldes, plötsliga skratt inföll. Så härligt att återväcka gamla minnen med små inblickar. Läste gamla vykort från min farmor och farfar, från vänner och släkt saker som man skrev själv, ja vad ska man säga så mycket som händer under åren även om det inte känns som det.

Men jag har i alla fall röjt tillräckligt för en vecka framöver för nästa helg blir de till att måla och fortsätta röja, någon frivillig? Bjuder på mat och dryck! :P

Min stackars rygg är ju inte direkt glad på mig!! Fortsätter jag sova i denna HEMSKA säng tillsammans med en kombo hur min hållning är så dröjer det nog inte länge innan jag ser ut som ringaren i nottre dam!

DOKTORN ORDNIERAR VILA!


Kommentarer
mina säger:

hade gärna hjälpt till om jag kunde men just målning blir svårt me barnen kanske kan hjälpa o packa sen :) pöss

2010-03-21 | 22:31:28
Bloggadress: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback