Ljuset i mörkret

Hamnade på en jätte bra blogg som lyser upp i min ensamhet, hon skrev ett  bra inlägg som tände en låga..
Jag brukar aldrig tipsa så mycket om bloggar men för dem som är i min sits och kan behöva läsa lite lugnade och känna trygghet så har hon bra inlägg och bra tankeställare..
Ett inlägg med en bra bild och tankeställare, gå gärna in! http://fiffiluralite.blogspot.com


Jag gillar den här illustrationen.
Oavsett vad andra må tänka och tycka
om oss,
så är vi speciella
var och en på sitt eget lilla sätt.
Världen skulle inte vara
densamma utan dig.
Å inte utan mig heller.
Så gå dit hjärtat leder dig.
Eller vägen.
Amen.


Bättre avlsut än så kan jag inte finna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback