Kvällen är kommen

Dagen är förbi och lämnat plats för kvällen..

Idag var en känsla av rutiner tillbaka så känslan av det känns avkopplande. Eftersom tider fanns att passa etc man hade saker att göra på agendan och har fortfarande saker att besluta och reda ut nu under veckan..

Har även satt upp mål för mig som förhoppningsvis kommer uppnås under 2010 men dem kommer jag icke dela med mig av förrän i slutet på året eftersom läste i en smart artikel att berättar man om dem så kommer en känsla av att man redan uppnått dom och därav slutar man anstränga sig samt att då slipper man pressen.

Så om jag uppnår dom vilket jag hoppas lär det märkas!

Det känns skönt att ha något att drömma om i alla fall, en anledning att gå upp och ta emot solen :)

Och imorgon fortsätter det i samma andan i alla fall på morgonen så hackar jag nog på sis till kusin vitamin med småbarnen.

Är det bara ankommandet av våren eller känner jag mig gladare?

http://blogg.passagen.se/byxmyndig/resource/var.jpg

(bild lånad av google)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback