Inga ord

Planen var att skriva om helgen som nu känns helt oväsntligt.. Mina tankar befinner sig nu på annat håll..

Jag befann mig hos mor och min underbara familj när nyheten slog till min kära bror som jag inte kan få ur ord hur mycket jag känner med honom.

Idag knackade döden på vår dörr, hans kära och goda vän Sajto har gått bort hur vill jag inte yttra mig om. Jag kan inte ens närhen ana hur han känner sig, jag önskar bara jag kunde lyfta bördan och smärtan från han.

Bror jag finns här för dig, natt som dag, oavsett tid, min dörr står alltid öppen.

Och Sajto, jag vet att du nu att du knackar på änglaporten tro mig dom välkomnar dig in, vila i frid min vän dig ska jag minnas som den glada och härliga själ du va.

http://www.svenskakyrkan.itkroonan.se/bilder/begravning_stor.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback