Hjälp is on the way

Japp jag lever so far, har inte haft så mycket att skriva om direkt eller hur intressant är det att höra om att jag pillar mig i naveln eller kliar mig i huvvet, eller vid den tidpunkten tryckte jag i mig mat som resultera i ett utsläpp and so on, inte så intressant va?

det är ungefär så mina dagar sett ut nu fast idag fick jag i alla fall luftat mig, hade nämligen möte på ams här i nol. Kan ju säga att dem fokuserar mer på oss ungdomar här, tja om jag nu kan klassifiera mig som ugndom men äger inga gråhår och innehar alla mina tänder så jag räknas som ugndom än så länge :)

Så här uppe får jag den hjälpen jag behöver, dom lyssna iaf så en början så förhopnningvis är hjälpen på väg jag känner mig lättad visst jag kanske inte flyger bland molnen just nu men om någon månad kanske jag fått mer hjälp och då ska jag ge dumbo en match bland molnen :)

Efter besöket på ams så blev det till att hälsa på min kära familj som nu alla trängs in i mammas söta lägenhet :) Alltid lika skoj att komma dit att hälsa på, känner sig som hemma ^^

Nu sitter jag där jag hör hemma med prinsen bredvid och inväntar att greys ska börja igen!


Kommentarer
mina säger:

vilken rolig bild hehe ser ut som tuttarna ska boxa dej i ansiktet hahahahha pöss <3

2010-03-11 | 10:09:01
Bloggadress: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback