Funderingar

Sitter här i mörkret, midnatt har inte ens hunnit komma på besök men det gör detsamma eftersom vi ändå kommer mötas om en stund och mer där till...

Så här i mörkret sitter det massa bollar i luften som gärna vill snurra, något som står mig upp i halsen nu är att gå hemma, jag lovar att jag klättrar snabbare än spiderman nu det ända som fattas är dräkten som är slickad mot kroppen och den kan jag väl bara måla dit med färg..

Det känns som jag går fram och tillbaka, längre än så kommer jag uppenbarligen inte eftersom jag alltid går tillbaka för nu är jag på ruta 1 igen med att gå hemma.

Så funderar på att göra en förändring, så många andra i min bekantskapskrets har tagit steget och vågat sprida sina vingar, det kanske är min tur nu?

Här hemma finns det uppenbarligen inte jobb till alla men i norge verkar dem kasta ut jobben även tills oss stackare i sverige så jag kanske ska fånga tag i ett, bara över sommarn och sen komma hem och ta tag i körkortet och annat som jag vill.

Får fortsätta fundera men det är en tanke i alla fall!

window.jpg window image by princessasaranella

Kommentarer
mina säger:

varför inte? självklart kommer vi sakna dej massor här hemma men de e bra pengar juh! o vi kan ju säkert hälsa på :) pöss

2010-03-03 | 22:32:34
Bloggadress: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback