För kaxig

Så är det ibland, man blir för kaxig.. Min kära systerdotter drabbades i fredags av magsjuka, och trots att lilla damen spydde och spyan prickade in min klyfta, TACK gode gud inget kom på min nya tröja eller henne. Men trots det var jag inte det minsta rädd för att det skulle drabba mig.

Nej då inte jag, har inte haft det på 7 år eller såå jamen god morgon, något som jag först trodde var bakfylla dolde sig att den lilla jäveln, magsjuka i göm för att håna mig i ansiktet.

Så nu sitter man här men knappt någon energi, igår var det enda änden som jag tackar är över men varför ska då inte andra sätta igång så nu vågar jag knappt släppa mig utan får springa fortare än brandmännen som fått ett utrop om en ny brand!

Så bli inte för kaxig..

http://www.xenu.net/archive/scientology_illustrated/sick.gif


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback