Färg



http://www.malaovertapeten.nu/gfx/omFarg/fragor.jpg

 

Idag var man inte pigg vill jag lova, fick dock sova ut! Stängde av mobilen så risken att bli väckt var minimal men heter man Anna och är lätt irreterad och väckt så skiter sig ändå..

Dagen var helt oplanerad vilket var väldigt skönt då det känns som varenda helg som vart har det varit full rulle så idag blev det av att handla färg så man kan börja pilla och dona med huset så vi kommer ett steg närmare flytt :D

Så det viktigaste steget som tar oss närmare flytt fick vi alla fall in!

En tanke som fall in mig nu som jag skriver är hur glad jag är, så lycklig lottad jag är som är omgiven av fantasitska människor som har en sån viljestyrka som smittar av sig, jag tror eller vet rättare sagt att det är tacke vare er som jag är där jag är idag! Många tack går speciellt till min älskade familj, min sambo <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback