Var börjar man?

Dom senaste dagarna har bara sprungit iväg och om dom har gått åt till något vettig är upp till var och en men det jag gör känns som man gjort i olika versioner som ändå inte leder till det jag i slut ändan vill ha nämligen jobb.

Dock ska jag ju inte säga att det är värdelöst för genom denna gång har jag lärt känna undebara människor samt fått lära känna mig själv och lite mer för varje dag börjar jag veta vem jag är och vad jag vill och det är väl bättre än ett jobb egentligen?

Nog sagt om det, en rolig sak som inträffa har att göra med hur blond jag kan vara och vilken egen aktig humor jag har som min kära syster tycker :P Fast detta skulle även hon tycka va kul :P

Vi ska åka från jarmos jobb och iväg kommer vi men vi stannar på vägen för att tanka. När jarmo sätter sig i bilen igen säger han till mig att stänga dörren. Men jag har inte ens gått ut från bilen mellan jobbet och macken tänkte jag så jag säger att den är stängd.

Han svarar envis att nej det är den inte så jag öppnar dörren och drämmer igen. Då hör jag ett högt dunkande och upptäcker till min förvånelse att dörren inte alls vart stäng :P hahaha jag hade klämt min tröja med mobilen i fickan som åkte utanför dörren :P hahahaha!! Jag i ett nötskal...

http://www.greatestnation.com/images/Democrat-Donkey.gif


Avslutar med seriösare..

Man säger att man är sin egen lyckas smed, men var börjar man?

http://farm4.static.flickr.com/3062/2652738706_75c3a455ce.jpg

Which way to happines?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback