Tisdag

Början av veckan och imorgon når vi dess mitt.

Veckan började kanske inte direkt som man hoppades men jag vet i alla fall att den kommer sluta precis som jag vill ha det och denna veckan är det full rulle med hemlighetsmakeri här hemma då min älskade sambo fyller år och det är något jag definitivt jag vill fira :)

Alla som känner mig vet att jag tar födelsedagar oavsett om det är jämnt, kantat, ojämnt eller upp och ner och firar det som millenium! För jag tycker att man ska fira livet.

Då jag skulle på möte igår och som vanligt är man tidsoptimist dock var det inte problemet denna gång utan att jag tagit fel på tiden så stod där som en fåntratt och fick veta att jag var 2 timmar sen, lyckat! Så det vara bara att vända på klacken och åka därifrån till jarmos jobb :P

Idag tänkte jag göra en nytt försök med vetskapen om att jag iaf kommer lyckas för nu vet jag tiden som kan vara en fördel :P haha!

Sen så framåt hösten har jag lite roliga projekt på gång, älskar att ha något att se fram emot :D

Men kanske ska börja med sommarn ;)


Kommentarer
annika säger:

härlig bild! :) hoppas du blev nöjd med din blogg! :)

2010-06-08 | 14:00:45
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback