sol trots regn

Det var minsann inte lätt att släpa sin tunga ända ur vagnen idag, nästan så att det blev bakslag! Men jag lyckades i alla fall komma upp på fötterna :)

Gjorde den vanliga frukosten fast skillanden idag är att jag stannade upp och åt upp den för annars hade risken vart stor för att jag skulle falla mot kudden igen och det gick inte för sig ida då jag hade en del att göra.

Men efter mycket om och men så lyckades även jag se ut som en människa igen, från schelten husvagn skogstokig katt käring till en fin 21 årig tjej, tänk vad en dusch kan göra!

Jag mötte upp min söta sandra för att bege oss till allum där vi slog läger, kändes det som efter dom timmarna vi fördrev där ;) hihi vi åt en god lunch, shoppa och kika runt och så sökte jag ett jobb som jag nu håller tummarna stenhårt för! Tänkte även kolla lite efter pratikplatster..

Sen åkte vi in mot stan igen för att möta upp vår favorit dea som kommit hem för sommarn :)

En UNDERBAR dag <3

Morgondagen består av massa to do saker så spännande och se hur det ska gå att komma upp i tid..

Nighty night!

http://disney-clipart.com/snow-white/jpg/Dwarfs/Sleepy.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback