En dag i juni

Är precis vad det är idag, till och med 3 juni, månaderna springer om än känns det som numera, vi har redan kommit in i sommarn, och det har gått ett halvt år redan på detta året! Om exakt 6 månader och 3 veckor, vet ni vad det är dags för igen?? :D Hahahahaha ne ska byta ämne, sommarn har ju faktiskt precis kommit och det är en del datum att lägga på minnet :)

Men en dag som denna i juni likt dom första dagarna så har jag jobbat och vill lova att jag inte är van vid att jobba en full vecka och träna efter för är trött som bara den, kände mig som en zombie under arbetstiden, tur att det inte var mycket kunder ;)

Det var mina dagar i juni och morgon dagen lär gå i samma spår fast på lörda ska jag njuta av helgen och mina underbara syskonbarn!

Mina dagar i juni det so far, so good :)


Kommentarer
annika säger:

tack för igår hjärtat!! :)

2010-06-07 | 18:04:29
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback