Tom i bollen

Det var ett tag sedan jag lät min stackars hjärna tömmas så nu ska den allt få avreagera sig lite sen om det blir osammanhängande text, WHO CARES?!

Anledningen är att jag har vart såå tom på inspiration, ungefär lika tom på inspiration som arbetsmarknaden är på jobb för tillfället..

Men men på lite förfrågan så ska ja la uppdatera lite inte för att det finns så mycket att uppdatera om direkt,  fortfarande inget jobb, dock på krav från arbetsförmedlingen går jag deras bla bla program för hela 16 kr timmen, vem behöver jobb när man får 16 kr timmen?! Rena guldet ju, tror jag går bokar resa till thailand vad sägs? Nja inte direkt va..

Jag ska ju inte klaga i alla fall när den härliga sommarn äntligen infunnit sig på sin plats och att vädret för en gång skull stämmer överrens med årsstiden, att vädret stämmer överrens med årsstiden är lika stor som att vinna stjärnvvinst på liseberg som min kära syster gjorde idag :D Dock händer det ändå inte så ofta om man inte är beredd att besöka rymden för att själv dra ner solen så man kan bryna fläsket lite..

Lyckades till och med bränna fläsket lite i tisdag men fick så jag teg kanske inte skulle prövat kombon starkaste soltimmarna+badat och solat vid havet+stekolja = brändt fläsk!


Som sagt osammanhängade text men en uppdatering i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback