en sommar måndag

Det har vart en alldels underbar helg med massa sol och bad blandat med massa skratt tillsammans med nära och kära, ett efterlängtat biobesök blandat med drinkar och slappisdag med sömnsvårigheter.. Lite som en gott och blandad påse ;)

Idag är det måndag och ny vecka men inte vilken måndag & vecka som helst utan första semesterdagen för min jarmo :) Massa tid att bara vara med varandra! Som att vi inte får nog av varandra annars hehe..

Vädret vill ju inte vara med men å andra sidan har vi la fått sol så det räcker, vi har ju haft den underbara solsidan hela förra veckan och om fågeln som viskade i mitt öra har rätt så ska solsidan komma tillbaka denna veckan annars blir det jag som tar fram hagelbössan! :D

Dagen till ära har vi slängt skrot och inväntar att klockan ska ticka på för då ska vi hämta min timon d.v.s min underbara kusin Annika :)


För vi ska en sväng till liseberg för att kika på lotta på bråkmakargatan.. neee lotta engberg med gäster! Ska försöka klämma in lite spel med och se om turen är med mig idag :P kanske inte har lika flyt som syster min men något ska jag vinna om jag så ska hoppa bak och sno ett pris!

Det är min måndag det :) Ha ni en trevlig sådan också..

Kommentarer
mina säger:

vann du nåt? :D pöss

2010-07-05 | 23:13:52
Bloggadress: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback