Tur i oturen eller vice versa

Japp så var även denna helgen till godo, över och förbi. Halva helgen gick åt till att jobba som omväxling! :)

I fredags när jag kom hem var det inte många knop, det blev en lugn härlig fredags kväll med min sambo och svärfar. Vi mumsa på korvar och glodde på lets dance och den kombinantionen kan ju bara klassificeras som en fredagsmys kväll. JAG ÄLSKAR KORV OCH BRÖD även om det låter kul ;) hahaha eller är det bara min torra humor.

Lördags morgonen så var dags för mera jobb. Och eftersom älsklingen erbjudit sig att köra mig till tåget så att jag kunde ägna mig 50 min mera åt den älskade kudden. Sen bestämde jag mig för att göra frukost på sängen som ett litet tack för skjutsen.

Det började bra och slutade katastrof! Efter frukosten och vi börjat göra oss iordning så går jag in i rummet, i nästa sekund hör kära sambon mitt djungelvrål. För i nästa sekund har jag, klantarslet satt mig på den förbannade brickan med allting på. Som pricken över denna röran så fanns det ett glas fullt med nyponsoppa och man kan ju bara gissa var den satt sig. Jag ställde mig upp och kände hur det bara rann.

Denna röran gjorde oss sena, så mitt på 45:an bilen står på tvären för vi hade bråttom men då får jag höra, som en bön lät det i mina öron. Att prinsen kunde köra mig hela vägen ner till jobbet i kungsbacka, en skatt eller vadå??

Där kan vi snacka om tur i oturen!


Resten av dagen flöt på underbart och senare på kvällen hände något av det mysigaste, när jag kom hem efter jarmo hämtat mig i stan så ställde vi oss och min svärfar och laga mat!!! Vi skulle ha sällskap av bästa emelie, johan och deras söta prins ian, vi hade en mycket rolig och mättande lördag må jag säga!

Söndagen va lika mysig, först ett besök i gamlestan för fika med min kära pappa och sen en mycket god lasagne familje middag. Så trots frukostbricka incidenten så var denna helgen UNDERBAR!

Kommentarer
Annika säger:

Hahaha klant! :P Du e rolig du!

2010-01-25 | 14:26:09
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback