Torsdag och utmattad

Åter en dag till ända och kvällen har kommit.

Dagen började liknande som gårdagen gick upp vid samma tid och lika pigg.

Jag har så mycket som snurrar i huvudet, vet varken ut eller in mer än att det håller mig vaken om nätterna. Jag ligger och stirrar rätt ut i taket. Borde kanske skaffa sådant som små bebisar har ovanför sin spjälsäng, trots allt så kan jag vara en jätte bebi ibland. Gillar också ha något att suga på, bebisar vill ha napp jag något annat ;) hihihi..

Ne men vet inte hur men lyckas iaf somna om nätterna men det efter mycket om och men..

Dagen har i alla fall vart jätte mysig, jag åkte till mor&syster samt ögonstenarna igen, där är ett underbart ställe som konstant är fyllt med värme och kärlek som fyller mig och därav åker gärna dit varje dag oavsett avstånd.

Efter jag kommit dit blir det att ge föda till kistan och leka lite med busbarnen innan lotten skulle komma. Tids nog joinade även hon oss och vi tog med oss lille man och begav oss till simhallen för en underbar plaskig dag i simhalle, kan nästan tro att det är mitt tredje hem :P Men jag trivs som fisken i vattnet ( är ju fisk i stjärntecknet).

Kan inte säga tillräckligt vilken bra, härlig träning det och hur slut man blir efter eller kan det ha att göra med bristen på motionen av resten av åren ^^ Neee simning är helt enkelt för bra!

Nu är jag iaf tillbaka i sängen med datorn i knät och prinsen bredvid.

thats all


Kommentarer
mina säger:

we lööööööööv u! <3

2010-01-28 | 21:50:56
Bloggadress: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback