Synd

Japp, min ändring har pågått för fullt! I år gjorde jag faktiskt nyårs löften i vanliga fall brukar man bryta dem dagen efter men i år hade jag ett annorlunda löfte, ett löfte till mig själv.

Ett löfte om att detta året få må bra igen. Få ordning på mig, både kropp och själ, och vad det nu innebär vet jag inte bara att må bra igen.

Så en del av planen är ju att gå ned i vikt för hälsans skull och hittils har det gått toppen och hämtar en bra och stark inspiration från min syster, dock har denna helgen vart massa umgänge med min älskade familj och sambons familj vilket ofta går i syndens tecken, och idag med pms och mens på detta så blev det rena frosseriet!

Känner mig lite som homer i sådana ögonblick, där man stirrar upp i luften får upp bubblor med massa godheter och ge ifrån sig massa underliga ljus och dreglar något fruktansvärt men sådant härligt frosseri har det vart idag!

Men imorgon fortsätter vi i samma spår och ökar en växel. Har bestämt mig för att invistera i en träningsmaskin här hemma. Planen va från början annat men som alla vet så ändras dem alltid och får helt enkelt lita på min vilja denna gången!
Nu en gång för alla, DETTA ÅRET ÄR MITT!!

http://www.grammarmancomic.com/images/pics/homer-simpson-3.gif


Kommentarer
lotten säger:

You and me baby, togheter we will rule the world!!!!

2010-01-10 | 23:39:02
Bloggadress: http://cmira.blogg.se/
P säger:

Hur gör du för att gå ner i vikt? följer du nån speciell diet?

2010-01-11 | 20:30:03
mina säger:

(Y) pösss <3

2010-01-11 | 22:29:03
Bloggadress: http://minaj.blogg.se/
Jag svarar säger:

Hejsan P..



Nja diet och diet är det väl inte men har byt ut brödet mot knäcke antingen med ägg eller avocado samt lite fil med kanel som ökar förbränningen. Sen äter lite men ofta och tar bort all socker. Försöker samt öka motionen :)

2010-01-14 | 20:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback