MYSPYS =slutkörd

Idag har vart en myspys dag med min underbara systerson :) Dagen började med att ställa om alarmet då natten inte  vart rogivande, tog väl ett halv år innan man somnade (kändes det som iaf) medans älsklingen sussa som en gris bredvid med några grymtningar emellanåt vilket inte gjorde det lättare att sova..

Så efter det man brukar göra på morgonen, alla har vi olika rutiner så begav jag mig motstridigt ut i det förbannade hemska snövädret. Det blåste även hel del vill jag lova men en tungviktare som jag står med båda fötterna på jorden om inte annat så kunde jag väl blåst ner på rumpan men då krävs det en jävla blåst.

Jaja till slut efter kollektiva resorna som jag ÄLSKAR *not* kom jag äntligen fram till mor&syster samt ögonstenarna. Stannade en stund och sjöng för min sessa sen hämtade prinsen för att traska mot simhallen.

Den grabben är verkligen hel skön, säger sååååå roliga saker att han borde skaffa en egen blogg och en assistent som kan skriva det han säger då han bara är 5 :P  Han vet även hur han ska köra slut på sin 21 åriga tungviktare till moster vill jag lova! Trodde jag skulle tappa andan i vattnen men det vore väl inte allt så klyftigt för då hade jag ju inte kunnat sitta här och skriva.

Det har vart en mysig dag i simhalle, och ett effektiv träningspass och på vägen hem beslutade vi för att dra med oss bästa lotten och gå dit i morgon igen :D Där kan vi snacka om en härlig, rolig och effektiv träning!

Resten av dagen/kvällen här förflutit med god mat underbart sällskap hos mor&syster samt ögonstenarna, samtal med bror och hjälpa lotten och mys med prinsen. Behöver jag säga hur mycket jag älskar mig familj? Säger det ändå, jag älskar er mestast i hela världen <3


Kommentarer
mina säger:

ja han e underbar min son :D vi älskar dej me <3

2010-01-27 | 23:49:14
Bloggadress: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback