Mys i snökaos

FY FY FY!!! Jag spyr på all färgad snö, jag spyr på all vit snö och färgar den... VILL INTE HA MERA, ANNA VILL HA SOMMAR!!

Känns som man konstant måste gå med egengjorda ögontorkare på som vindrutetorkare på bilen nu när snön tycks börja falla från skyn igen eller så är det någon som vällt saltkaret!

Men trots i den förbannade snöyran och mina hästkliv i snö/slasket (ville undvika förstöra mina 1 veckors gamla skor eftersom jag inte besprutat dem än, haha) så mötte jag upp bäste emelie med söta ian för en promenad till thai lee för att äta läcker thai lunch, efterrätten fick jag inte i mig då jag fyllt min kagge till toppen.

Sen blev det att kika lite i affärer samt kolla lite på bröllopskläder då min älskade memmeli ska gifta sig med sin prins i sommar :D! Så här blir de möhippe planering i full rulle, gaah time for go crazy banans! XD

Ljuset i den här yran och tankeverksamheten är min prins, min andra hält! Jag vet inte vad jag hade gjort utan dig jarmo, du är den som får mig att le och du är den som gör mig hel. Du är mitt livs kärlek och går tusen fallt för dig!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback