Lurad

Vet nu bli det lite många inlägg på en och samma gång. Men detta är sista för kvällen då jag måste få ur det ur systemet och skita på toaletten får inte bort detta som sitter i huvudet.

Känner mig lurad, dum och bortgjord. Bär jag färgen blå, eller är jag blåst, står det dum i pannan eller vad? För ibland känns det som vissa tycker det eller uttnyttjar att det faktiskt finns snälla människor i denna gråa värld.

När jag äntligen fått tillbaka viljan och kraften, leendet på mina läppar. Och nej det är inte för din skull... Det är för att jag har min underbara familj och underbara vänner. Till den klungan jag inte vet om du tillhör..

Jag är inte blåst, och inte dum jag är bara snäll. Men en sak har jag lärt mig, tillit är värdefullt och det är det enda som inte kan ges till alla, vem som än ber om det.

shame on you if you fooled me once 
Shame on me if you fooled me twice
But you've been a pretty hard case to crack
I should've known better but I didn't


Natti Natti

Kommentarer
Annika säger:

Vem dåå?

2010-01-28 | 14:18:11
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback