lugn fredag

Morgonen likt dagen samt kvällen gick i samma spår, lungt tempo vilket passar mig perfekt eftersom den senaste veckan har jag inte mått så bra fysiskt sätt.

Så efter mitt glada inlägg, nerladdning och bränning av skiva blev det till att sminka till sig ett ansikte och bege sig in till stan. Ovant. Brukar aldrig strosa runt där själv men det gjorde jag med lite lätt illamående och huvudvärk begav jag mig till ett matställe då min mage krävde något att lugna sig med.

Det slutade med en mumsig el nacho jr och vatten, kan ju lova att jag ska fylla en dunke med vatten och ta med till donken, här har ni ge hit min 5!!! 5 kr för en LITEN vatten bad jag om men hon hade uppenbarligen  glömt sin hörapparat hemma eftersom jag fick allt annat en liten..

Kvällen har vart mysig och lugn hemma hos min kära mor&syster samt barnen som vackert fick lägga sig efter lets dance och lämna plats för lugnet.

Hoppas morgonen bjuder på bättre välmående annars ska jag tugga ipren som tuggimi och leta upp bruden som inte kunde hålla sin trut stängd när hon tuggade igår när jag och lott åkte tåget :P

(låter sååå patetisk och grinig men ska snart sova och lugna hormonerna.. )

Morgondagen så måste jag iaf må bra då lilla nicole, mosters sessa ska ha kalas samt ett avsked för min älskade lotten som lämnar oss för varmare bredgrader på månad :(((

Syster min jag kommer klänga på dig <3

Jaja vet iaf att morgon dagen kommer bli super duper mysig och jag längtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback