Long time no seen

Japp fy skäms på mig, nytt år har kommit och jag har inte skrivit, dååååligt sture! Äcsh det har faktist inte ens gått en månad men har haft massor att stå i och tankar som bytt ut varandra och det är mycket att stå i för min lilla jordnöt till hjärna. Den blir ju nästan rostad men ska se om man kan försöka hålla uppdateringarna någorlunda om inte annat för min stackars jordnöt till hjärna så den inte rostar bort helt och hållet..

Det förgågna året lämnade mig utblottad, naken och en variation till hjärna. En efter en så förvandlades den, från normal storlek och frisk hjärna till en jävligt yr höna efter hackat 12  kilo kylling på 3 dagar men ersatters därefter till spya och sönderfräten efter en förbannat äcklig jävla hummersoppa på burk!

Kan svära på att min avföring luktar bättre den soppan och då minsann är det inte illa.. Man tappade ju aptiten varje gång den skulle tillagas och fick bita sig bra hårt i läppen och tungan för att inte tala om hur den verkligen var samt hålla sig förbannat hårt någonannanstans så man inte låg och rulla på golvet i magknipor efter skrattat så hårt för man ser hu hela ansiktet blir som ett russin när dem som ska smaka på soppan tar in det i munnen. Var väl min betalning för att jag var tvungen stå me skiten.

Och då va bara i slutet på året resten av det förgågna ska vi inte ens gå in på för då kan jag lova att eran hjärna börjar likna min och då finns dock ingen återvändo..

Nu låter de som bara året va skit, men det var de inte gud nej, likt i godispåsen så finns det alltid favoriter man minns!

FAVORITER 2009

Stockholm med prinsen
Nicole föddes
Min 20 års dag
Min första camping med husvagn
Födelsedagar
P!NK
Min älskade syster flyttade ÄNTLIGEN ner
Jag blev VI = SAMBO!

En magisk jul och nyår
som lämnade mig med förhoppningar om ett jävligt underbart nytt år med överraskningar
Hoppas jag inte snubblar på skiten i påsen som öronvax eller liknande (taget ur harry potter som det freak jag är)

TACK TILL ALLA MINA ÖGONSTENAR SOM HJÄLPTE MIG IGENOM 2009
NI VET VILKA NI ÄR OCH KOMMER ALLTID HA EN VÄRMANDE PLATS I MITT HJÄRTA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback