Läggdags

Dagarna tycks passera i en revy just nu. Har vart förvånands värt mycket jobb denna veckan och det gillar vi :)
Måste säga att detta arbte som jag har nu fungerar alldels utmärkt som anger mangement, fast istället för filmen så är det tvärtom jag måste tygla mina känslor för det finns så många puckade människor. Innan tänkte man inte på dem men sen jag börja där så är det som dem syns över hela min radar och det piper till så fort dem närmar sig. Lite som man nosar upp dem eller som dem dras till mig. Visserligen har jag ju maten som dem är ute efter men ändå..

Suck är det enda ordet som kommer ut. Ibland så hade jag gärna vilja skrika ut massor men kommer på mig själv precis när jag öppnat munnen och stänger den därför lika fort.

Kvällen har gått åt till att slappa och glo på lets dance samt duscha av sig den förbannade osen som kommer av maten. Skulle egentligen behöva en högtryckstvätt men duschen gjorde iaf susen :)

Som namnet tyder så är det dags för läggdags då jag har åter en pendelfärd ner till kungsbacka. Ska nämligen jobba och stå ut med mera idiotiska frågor så som, vad är det för något? HALLÅ ÖPPNA ÖGONEN fatet står för fasen precis framför er vad ser det ut som??? Inte direkt någon konst mat jag tillagat.. Hur svårt kan de vara att urskilja kyckling med tortilla chips med sås???

Men men... Dags att packa ner mig i sängen för denna kväll.

Bye Bye...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback