HEMSK

HEMSK är ett ord passar den utmärkta dag perfekt!! Skulle aldrig lämnat den varma goa sängen i morse. VISSTE DET!


Morgonen va helt mysig och mitt bowlingklot till huvud var extra tungt imorse att lyfta från kudden, funderade hela tiden på hur jag skulle göra men kom fram till att träffa min älskade syster och sötnosarna är värt mer än sömn så upp ur sängen kom jag med lite kraft.

Jag gjorde de vanliga tog på mig etc satte mig i bilen med prinsen, so far so good. Bilen med lite övertalning kom igång och så var vi på G.

Nu har vi kommit till den delen där jag bara ville vända igen.. Jag lämnar prinsen sen efter det gick det käpp rakt åt helvete rent ut sagt. Långt bort i fjärran skymtade jag bussen som jag så ivrigt ville med så iväg som en babian med armarna i vädret springer jag mot bussen och ser den så vackert åka förbi.

Jahopp tänkte jag och saktade ner min fart men sen så ser jag ytterliggare en buss så åter igen upp med armarna i vädret och hoppas på som en dåre ihopp om att den blinda fan bakom ratten ska se en frusen dåre hoppa upp och ner på den hala marken med dem glashal uggsen men inte fasen gjorde han det så jag saktade ner min fart igen och muttrade svordomar för mig själv när jag gick till hållplatsen. Där fick jag allt vänta på nästa bussfan som ansåg att fint sällskap kommer sent för det gjorde vi minnsann. Han tyckte väl att antartisk kylan passar oss, så varm och skönt!

Ja bussen kom iaf till slut, in i värmen för att tina upp stackars lilla mig, en minut till så hade nog min isbitar till fingrar gått av. En bussresa senare var jag inne i stan för att där bemöta ett försenat tåg, passande eller hur.. Först var det 5 minuter men även dem jävlarna tyckte det va kul med antarisk kylan för där stod man som en blådåre och trodde att dem skulle komma men sen ropar dem ut igen att fanskapet är 20 min sent! MEN GOD JÄVLA MORRON PÅ DIG!!!!!

Jag gav upp hoppet om att det någonsin skulle komma så jag traska vidare till blå express istället som skulle ta en hel evighet att åka men då skulle jag iaf få värme men det skulle också innebära att jag inte skulle få träffa min kära syster och ögonstenarna :((

(FORTSÄTTNING FÖLJER)

Kommentarer
mina säger:

hahaha du e för rolig :) pöss <3

2010-01-07 | 21:28:20
Bloggadress: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback