Hallelulija

Love shine a light in every corner of my heart!

Det som jag väntat på i drygt 7 månader har äntligen kommit, som man väntat! Ungefär som man biunder fast en pinne med en morot framför en kanin för att få den springa, den springer och springer men får aldrig den förbannade moroten. Men nu var det någon som var som tyckte synd om mig där uppe och skar ned den förbannade moroten!

Jag har min morot, jag fick mina pengar! Och denna veckan har jag njutit och skämt bort min älskade familj som tack för allt stöd och hjälp det är dem värda, om inte mycket mer men åtminstonde en början! Ska även investera i en motionscykel så att dallret kan sluta dallra när jag stannat upp.

Inte nog med det så verkar det lysa upp på andra fronter, jag känner mig lättad, äntligen kan jag se solen skymta vem vet, mitt forna jag kan skymtas därbakom..

2010 är det året jag kommer tillbaka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback