HAHAHAHAHAHAHA

Okej övertrött eller inte ingen dåre kan motstå riktigt bra skämt!! Älsklingen visade mig nyss en sida som kan få det där sura minen att vändas upp och ner :D Läs och njut

Varför är fittan den bästa motorn?
1.Den smörjer sig själv
2.Den passar automatiskt till alla kolvar
3.Den byter olja var 4:e vecka!

Mannen till frun: FAN, har du tatuerat en sol på
fittan?
Ja, nu har du klagat på vädret hela sommarn.
Nu kan du ligga här och lapa sol hela vintern!

Häromdan fann jag en kvinna fastbunden på tågrälsen,
befriade henne o vi älskade i flera dagar.
Hon skulle ha sugit av mig oxå men jag hittade inte
huvudet.

Efter samlaget, och full av hopp frågar hon:
Vad skall ungen heta?
Han drar av gummit, knyter knut på den och svarar.
Kommer han ut härifrån ska han heta McGyver

Pappan till sonen:
Snart kommer storken med ett litet syskon till dig.
Pojken svarade:
Jävla pucko hela stan dräller av mus och du går å
sitter på storken.

- Hon: Vad skönt det är med knottriga kondomer.
- Han: Dom är inte knottriga! Det är du som är så
jävla ful så jag får gåshud på petternicklas!

Avslutar med sanningens ord också taget ifrån denna guda gåva sända sida :D

Den som säger att en utlösning är det skönaste som
finns har nog aldrig vart riktigt skitnödig.

Kommentarer
Annika säger:

Hahahahah :D

2010-01-28 | 14:19:33
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback