Fredag and I löööve IT

Japp äntligen fredaaaa inte för att jag haft en direkt ansträngande vecka mer än härliga simningar med underbara lille man, som sett till att man kommit igång med träningeeen och fått röra på dö köttet :P Börjar nämligen se ut som michelin gubben med massa ringar all over. Nästan så att det räcker peta på mig så dallrar allt ihopa, så kan man tima hur länge det dallrar... Okej kanske inte riktigt såå illa men det kommer inte blir värre nu!

ÄNTLIGEN freda är att helgen är kommen och det ser ut att blii en LOVELY helg!

Toda som min kära mor så gullit säger, haha, så ska jag med min UNDERBARA syster och ögonstenarna till min kusin vitamin helen och hennes små liv vad som händer där är för mig att ta reda på. Sen blir de nog åka me hem till mor en sväng.

Kvällen tillbringas så mycket som i ovisshet än så länge men vad det än blir så blir det säkert roligt!

Tillägnar denna till alla som jobbar, längtar efter helgen eller små barn likt mig som längtar efter lördags godis  ;) För efter fredag kommer lörda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback