Fram och tillbaka

Guuud äntligen har kvällen kommit och lugnet börjar sakta infinna sig. Blev lite frustrerad dock, för när jag kom såg jag fram emot att slänga av mig skorna, släppa ut luften ur mig och så lägga mig på en bäddad säng men där blev min dröm stoppad för när jag väl kom ner till sängen så såg den ut att blivit sprängd av en handgrant blandad med en tornado av tvätt som råkat landa mitt i min landlänge :(

Så efter lite övertids arbete ligger jag nu äntligen tillrätta med en smoothie vid min sida och älsklingen på andra sidan datorn, känner verkligen gemenskapen hos oss, hahaha han sitter i ett annat rum vid datorn och jag vid min i sovrummet.

Jag kan svära på att varje gång jag jobbar är det någon som sitter på timmvisarn, och då snackar jag om en riktig tungviktare eftersom den förbannade visaren inte vill flytta på sig!!  Men det som tog mig igenom dagen är att jag nog har fått världens bästa arbetskollega :D Min sussi!

Jag jobbar ju i kungsbacka så har en underbar pendelväg att ta mig igenom, konstant fram och tillbaka dit, en dag kommer jag nog vakna upp på en pendeln men om den är till kungsbacka det tror jag dock inte...

Hoppas samt att min kära syster och barnen kom upp hel skinnade upp till norrköping där dem ska vara till sönda, kommer sakna dem :( Men så fort dem anländer hem kan ni gissa var jag kommer vara, haha!

Ser fram emot en sovmorgon imorgon iaf samt en lockande kesomacka med grillkrydda och paprika, MUMS! (konstigt att man fortfarande är sugen på mat när man jobbar det 24 seven, fast heter man Anna i förnamn och matvrak i efternamn så är det inte så kontstigt) :O)

Love ya..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback