FORTSÄTTNING

Tänkte jag skulle bryta och andas lite, haha nej men så att inte inlägget blev allt förlångt för att läsa..

Ja, efter dem 73 mest spenderade minutrarna *NOT* på bussen så var jag äntligen framme på kungsbacka station för att se att det är samma skit där med så upp flög mina mungipor eller inte snarare att det sipra ut flammor ur ögong och öron, kunde tro att det va sant!

För något som också slog på mig på bussen var att eftersom jag skulle åkt till kära syster och mor så skippa jag frukosten hemma för att äta hos dem samt göra iordning mig så där stod jag med flammor som spruta åt alla håll och en mage som åt upp min inifrån, om vi ska jämföra så här om man håller en nikotinkåt ifrån sitt älskade nikotin så får man ju hålla jävligt hårt för att dem vill hugga och göra allt för sitt älskade nikotin så var jag fast gällande mat samt att såg ut som ett jävla spöke som nyss kommit ur graven. Vackert va?!

LOVELY! Tåget kom ialla fall och jag kom äntligen till jobbet i tid var dessutom så jag hann käka frukost och lugna min mage och temprament men jag hade inga verktyg till att fixa mitt ansikte.. Så på med mina otroligt vackra arbetskläder, limegrön på tok för stor skjorta och den fula lilla mössan som så vackert ramar in mitt klothuvud.

Inte hjälper det heller när människor är så förbannat jävla åpna och inkompetenta!!! GARGH!! När man går på smakprov eller när jag gör det inte fasen hoppar jag på dem som jobbar för att slita ur maten som inte ens är färdig, är man så förbannat fattig att man måste råna demotanten på halv färdig?

Eller exempel när jag skulle ut och skölja äpplena så ser jag en kärringfanskap ta ur skålen och hon säger jag ska bara ta lite. Jag fick vackert nicka och tvinga fram ett leende när jag så gärna ville skrika i helvete heller lägg tillbaka annars så ska du få se på en annan variant av sallad.

Sen när timmarna äntligen närmade sitt slut och jag höll på med en ny sallad så kommer en gubbe fram och grymtar kan jag få lite?
Jag svarade snällt att det tyvärr inte är färdigt än men gubben vägrade ge sig.
Men kan ja inte få lite då.
Men alltså det är tyvärr inte färdigt står jag på mig, tror ni inte skiten blir sur muttrar och går iväg. Jag hade så god lust att slänga bananskalet som jag nyss tömt på innehåll och kasta efter honom och hoppades att han skulle halka på det..

Jaja timmarna gick och även jag fick dra mig hemåt UNDERBART! MEn måste bara säga att blev så förbannad på tågvärdarna, dem måste ju vara döva eller något fel måste dem ha för när dem så vackert ska skriva ut sin tondöva stämma spräcker dem nästan trummhinnorna på en.. Vill så innerligt ta en fet megafon och trycka upp i deras öron och ropa: NÄSTA HÅLLPLATS ANNAS NÄVE!

GUuuud va skönt att skriva av sig... Men vill säga att mina ljusglimtar idag som jag höll mig fast vid var när min underbara syster och hennes ögonsten kom och hälsa på mig på jobbet :) TACK! Samt min otroligt härliga kollega och hennes söta virvelvind också hälsa på mig. TACK TILL ER NI GJORDE MIN DAG, LOVE YOU!!

Over And OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback