5 1/2 år

Den 13 juli var varm och magisk sommar dag.. Började som alla andra dagar på ett lov man sov ut och njöt av ledigheten och umgicks med sin bästa vän.

Men det var inget vanligt alls den dagen, den var magisk..Minns det som igår vi hade precis ätit och klämt oss ner i soffan i den lilla stugan för att titta på film, I magen flög små fjärilar. Tankarna virvlade runt i huvudet, men en enda fråga som jag ville ställa till dig. Så jag knapprade på mobilen och gav den till dig. Min mage fick plötsligt en sten inombords och jag sjunk till marken i väntan.

Jag fick inget svar, istället tog du mig i handen och ledde in mig till pierres rum där vi lades oss på sängen och tittade på varandra. En tystnad spred sig... Sen ljöd det mest underbaraste ordet, JA.

Där av den icke vanliga men magiska dagen, sa du ja till mig. Jag var inte bara jag utan det hade blivit VI.

5 och ett halv år senare är vi nu sambos och har det bättre än någonsin och för varje dag som går ger du mig nya anledningar att älska dig ännu mer...

Tiger http://repairstemcell.files.wordpress.com/2009/03/heart2.jpgHumlan

Kommentarer
Jarmo säger:

Du är underbar min Anna, älskar dig mest av allt!

2010-01-17 | 19:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback