2 månader

Idag eller rättare sagt i ca 1 timma till så är det exakt 2 månader kvar tills lilla jag eller rättare sagt stora jag blir äldre :) ÄLSKAR FYLLA ÅR!

Så mycket planering, hur man ska fira, vad man ska göra och så vidare men det är det värt!

Planeringen är i full rulle och nu är det nedräkning..Vet att ni andra som sitter och läser hostar väl*whackoo* eller liknande men det skiter jag fullständigt i. Man måste ha saker att längta till.

Bryr mig inte om åldern men jag tycker att man ska fira sin födelse, att man blev född, fira sig själv. Ha en egen dag där bara du är i fokus :)

Ja 2 månader kvar..


Kommentarer
Annika säger:

Håller med!! Ska ha fest även när jag blir 90!! haha :D

2010-01-08 | 17:50:05
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback