Välkommen i efterskott!

Japp, välkommen i efterskott till västra götaland ANNA! Det var detta som väntade mig 2 veckor efter adressändring dock var det inte så min dag börja!

Utan den började som en en HEEELT VANLIG dag i istiden och som en zmobie med fötterna släpandes efter sig med naglarna i skrapandes eftersom jag inte kluppit dem på ett tag, dags att inse att man måste sköta om fötterna som man sköter om håret.. antar att båda refkleterar yttret! Dock tänker man inte på fötterna eftersom den doft eller "odör" som VISSA vill kalla det skrämmer bort dem flesta från mina fötter.

Well well efter en full mage, då menar jag full fråga thightsen som jag spräckte imorse, haha skämt o sido mitt enda par lever fortfarande med nöd och näppe!

Jag tog mig ner till bussen helt okej idag ialla fall annars hade jag inte suttit o skrivit här just nu!
Dock var ju tågresan en anna femma, en HEEELT annan femma!

För där tänkte jag att kunde jag kunde läsa kapp mig om vad som hänt i omvärlden då jag knappt gått utanför dörren denna veckan! Men det var ju jätte lätt när jag kände mig som en enda stor pannkaka som vändes i stekpannan! Visst jag trodde inte en michelin kunde skaka så mycket men kan ju lova att varenda däck på mig dallra ordentligt under den tågresan, tidningen flög åt ena hållet och jag åt andra!

Förövrigt har den vart en mysig dag med min kära mor och ögonstenarna, mina syskon på ett hörne :P hihi eftersom dem itne vart med så mycket !

Och när jag ÄNTLIGEN var hemma väntade mig ett välkomst paket från västra götalands regionen, vet ni vad?! Dem välkomnade mig med plåster och tandpetare och frön? Lite förbryllad hur jag ska tolka det som..

Uppenbarligen en idiot som inte kan stå med båda fötterna på jorden och har spenat eller skit mellan tänderna och att min bioglogiska klocka tickar?! Eller vad sen hade som slängt ner lite konstcheckar så kanske borde jag fylla mitt sinne med lite mer kulturella saker?

Avgör ni :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback