sista dagen på den första månaden

Igår var det 31 januari, årets första månad redan till ände, det vore synd att påstå att den vart händelselös.

Den sista dagen spenderade jag med slappa till med familjen&prinsen hos min älskade mamma/syster med ögonstenarna. Vore dumt att förneka att söndagarna inte blir slappa (oftast).

Men när klockan var vid två snåret fick vi nog, så prinsen, jag min kära syster och sessan begav av oss iväg för att strosa lite på kungsmässan, fördriva tiden någorlunda i alla fall.

Vi kikade lite affärer mumsa på en god burgare som kommit bli min favorit och fortsätter jag i den takten dröjer det väl inte länge innan jag ser ut som en burgare. Dock så ångrar jag den inte, haha!

Med lite påsar i fångst så begav oss därifrån syster bestämde sig att gå hem med sessan i solskensvädret (i min fantasi i alla fall). Och vi tog bilen tillbaka. Där vi snabbt packade den för att sedan möta upp min lotten på maxi för att handla inför myskvällen.

Fast eftersom vi HELA tiden är ute i god tid så hade hon redan plockat ihop allt så blev inte mycket tid som spenderades där utan vi gasa hem till henne. Där vi myste åt taco, titta film och tjata massor eftersom hon åkte till spanien tidigt i morse på obestämd tid :((

För att sammafatta det hela blev det en underbar mysig söndag, precis som jag vill ha det.

Jag är nu redo att ta emot en ny månad och nya händelser.

Några favoriter från denna månaden.

Jag&älsklingen i vintersnön :)

Dags för pulkåkning

Jag&barnen som älskar pulka :D



Gruppkram



Love <3



Busfia <3



Älska jordgubbstårta med choklad




Min arbetsplats



Moster och sin sessa



En perfekt lördag



Mosters sessa blir 1 år :D




Moster och sin prins



Grattis sessan!!



En dag simhuset med prinsen



Jag älskar bada!!



Syskonkärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback