På återseende & saknad

Idag lämnar du oss, idag lämnar du sverige, men framför allt du lämnar mig... Och jag hoppas du får det underbart där nere och att spaninen vet vilken tur dem har!

Du är den som alltid finns där i vått och torrt, du är den som alltid är där vid min sida och på min sida oavsett. Du behöver inte veta vad saken gäller du ställer dig på min sida ändå.

Så fort jag är ledsen är det du som sätter dig på första bästa buss/tåg/båt/flyg för att finnas där.

Och nu är det hav emellan oss, jag kommer sakna dig något enormt.

Igår när jag åkte hem från dig, så fort du vände på klacken och dörren slog igen började tårarna falla. Redan då började min saknad efter våra samtal.

Oavsett hur länge du är där så vet jag att tiden går fort tills vi ses igen. Och jag kommer alltid vara där för dig, om någon någonsin skulle vara elak eller om du inte trivs eller liknande så sätter jag mig på första bäst flyg ner för att hjälpa dig.

Du är och kommer alltid vara min bästa vän, och tills vi ses igen så är det bara på återseende, och du får räkna med besök!
Anna&Lotten= Vänner för alltid, du känner mig ut&innan till och jag dig..
En vänskap som bara blir starkare med åren..










Tills vi ses igen min vän






 











 


Kommentarer
lotten säger:

Du är så söt gumman!!!!! Jag saknar dig med hur mycket som hellst, vill bara krama dig precis nu och pussa på dig!! Men dom är iaf snälla och mysiga mot mig här, och jag börjar förstå barnen nu så vi kan leka och sånt =) Har till och med köpt en present till dig när jag gick vilse i stan idag ;) Jag hittade iofs hem efter 10min men jag var vilse iaf haha! Pussar och kramar min lilla syster, i love you!!!!

2010-02-03 | 20:31:59
Bloggadress: http://cmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback