Ny månad i rullning

Nu har jag precis fyllt min kista nästan för mycket, får släppa ut lite luft så är det problemet ur världen, hjälp när blev det ett problem då man ätit för mycket mat? Illa!

Till middag idag tillagade jag sweetchilimarinerad lax med potatismos, kall sweetchili-lime sås och grönsaker, MUMS! En väldigt enkel och god rätt som får även dem kräsna att vika.

ett STORT plus för mig idag, denna första dagen på denna månaden är att jag nu gått in på hälsobanan igen, jag ska bevisa mest för mig själv och dem andra att jag kan bara jag vill.

Så innan frukosten satte jag mig på min nya fina rosa motionscykel och trampade gärnet, gud min stackars kropp blev chockad men ssåå underbart det kändes efteråt, ska låta maten sjunka lite till sen blire det hoppa upp igen.

Jag ska allt gå från michelin till superfin :)


http://www.automotorsport.se/uploaded/image/2009/2/10/Bibendumgubbe_140.jpg





Vill må lika bra inombords som utanpå och det ska jag uppnå. Har nämligen ett starkt vapen förutom min otroligt söta motionscykel, nämligen en stark motivationskälla som jag ska surpla ur varje gång jag känner att det börjar sina.




Kommentarer
annika säger:

haha jag synda faktiskt med pizza.. fy skäms :P

2010-02-01 | 23:12:25
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/
Emma säger:

Hej där!!



Undrar om du har någon bild på din rosa motionscykel och var du köpt den? Letar febrilt efter en rosa sådan..hm.. :(



Mvh Emma.

2010-02-22 | 18:52:47
Bloggadress: http://mylifeandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback