Mitten

Onsdag, lill lörda eller mitten, kärt barn har många namn. Idag är det iaf onsdag och den spenderar jag som barnflicka åt söta lilla astrid som för tillfället unnat sig en vilostund. Kanske borde med göra det? Känns som det iaf, känns som john blund vart här och lagt på för ett halv år. Kanske rädd att jag inte får min skönhets sömn annars så folk inte blir rädda?

Vem vet, trött är jag i alla fall hela tiden känns det som.

När jag kommer hem så blir det i alla fall att packa arbetskläderna för imorgon blir det jobba! Hoppas min kära jarmo kommit ihåg att tvätta kläderna, drömde nämligen att jag glömde tvätta dem och fick stå där i smutsiga kläder och få elaka kommentarer och utskällning, oj va farligt? Eller? Man vet aldrig kanske kommer någon som är allergisk mot smuts och trycker ner mig i en dunke med klorin?

Ser framemot lördag då min kära familj ska komma hälsa på, vet nog inget bättre än att vara med dem, vi har en så härlig gemenskap och kärlek, alltid massa skratt åt allt eller ingenting. Vi ska käka god mat, tjöta och titta på melodifestivalen ihop, vi ska stå för lördagsgodis och annat mumma, syster och mor så tänk inte på det ;) hehe mitt problem nu blev vad jag ska laga för mat men eftersom jag tyvärr inte kan använda internet så länge till och tv inte är inkopplad och lillan sover så ser jag min nya syssla framför mig nu denna timmen framöver :P

Ha en trevlig dag mina trogna läsare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback