Lyckan är gjord 22/02 läs ovan inlägget!!!

Helgen har vart hyffsat lugn och fin, gårdagen bjöd på slapphet till max till slut fick prinsen och jag nog, vi trotsade oddsen som vi hade emot oss ta oss ner från backen och åkte till svärmor för en god middag och små tjöta tills kvällen kom och vi skulle dra oss hemåt.

Även där följde i samma lugna takt, gjorde en mycket god fruktsallad med sockerlag och några av mina kanelbullar, lite roligt på tv och en prins bredvid sig så var min kväll gjord.

Och att vakna upp till solsken var inte helt fel dock är snön kvar men jag har inga planer på att ta mig utanför huset ändå eftersom det innebär STOR halkrisk, kom ju knappt upp för backen med BILEN igår så vem säger att jag kan komma upp, jag och bilen ligger väl jämlikes på vikten ;) hahaha

Dock har jag gjort nytta idag ringt en del samtal och gormat runt lite, HATAR 3 och längtar ner tills jag kan få slut på den skiten.. Sen har jag fixat i rummet och lite i köket, kunde väl fått gjort mer men nu ska vi inte överanstränga oss ;)

Jag älskar post, allt som kommer i brevlådan där det står mitt namn får mig att hoppa högt i skyn, behöver ingen studsmatta i sånna lägen, speciellt inte nu när jag inte bor hemma och det kommer till min nya bostad! WIIIE!
Och idag fick jag post från min älskade lotten, och så fint det var!! Fick tårar i ögonen saknar min toka så mycket men vet att hon stortrivs där nere och vet att vi ska ha skit kul när vi ska på PINK i sommar! :))






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback