Love is in the air

Eftersom hela helgen vart uppbokad så valde vi fredagen att fira alla <3 dag på eftersom älsklingen kan vara uppe längre och dricka om han skulle vilja samt att vi hade våran dag på lördan så slog vi eller rättare sagt jag två flugor i en smäll.

Denna dagen har jag planerat i en månad tillbaka, i vanliga fall brukar inte planer gå direkt i lås eller som man tänkt sig denna kom någorlunda nära och visade sig sedan blev bra mycket bättre än jag kunde planerat.

Ibland blir det inte alltid som man vill men det behöver inte alltid betyda något dåligt.

Dagen började med en tur med svärfar och första stoppet blev bensin macken och skaffa lite energi till bilen så att turen kunde bli lite längre, inte så övedrivet roligt på macken. Sen gjorde vi ett kort besök på Jarmos jobb :) Jag måste ha luktat eller utsöndrant någon form av odör för så fort jag kom in blev det knäpp tyst och hans arbetskamrater flög iväg fortare än blixten..

Sen efter blixvisiten blev de till att införskaffa material till min kväll som jag kokat ihop för honom.

Efter att tiden flygit iväg så bar vinden med sig prinsen hem och kvällen tog sin början. Jag hade dukat upp en liten "middag" för två med tända ljus, sen kopplade vi av och drack lite medan vi även gjorde iordning oss.  Sen kom skjutsen occh körde oss till en underbar resturan vid namn heaven 23, ja ni hör ju namnet fast måste medge att det låter lite speciellt ^^ Och upp på 23 våningen åkte vi och vi blev ledda till vårt bord med underbar utsikt och där satt vi och myste :)

Men hem måste man någon kom så kom även tid punkten att åka hem och våran skjuts kom körde oss hem. Men icke tog kvällen slut där utan när vi kom hem så kom nästa överraskning..

Ett rum fylld med rosenblad och ljus, egengjord cd med mina favorit låtar som jag anser beskriver min kärlek för han. På ett bord hade jag förberett med massage oljor samt champagne med frostade glas och choklad doppade jordgubbar..

För mig var kvällen fulländad med han vid min sida, en underbar alla <3 dag i förtid!


Kommentarer
Annika säger:

Vilken mysig dag! :) Du är ju romantikern nr ett!! :D

2010-02-15 | 15:42:09
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/
lotten säger:

Jag bara ryser när jag läser allt!! Jag vill också mysa så där å få choklad å blommor :D

2010-02-20 | 11:50:35
Bloggadress: http://cmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback