Lördagsmys

I lördags vaknade vi utvilade och pigga, glada och redo för en ny dag. En dag fylld med massa bus ocg mys då jag skulle va barnvakt åt mina ögonstenar för syster min skulle på födelsedagsfest och unna sig lite avkoppling och roligheter :)

Varje gång man är där blir man barn på nytt, tycker att barn tar fram en rolig sida hos en men samtidigt så gillar dem att leta efter knappar att trycka på ;) hehe! Vi busade, hade kul och åt mat sen så ville kevv promt titta på sagan om de två tornen med kära jarmo som inte hade något emot det. Så under tiden passade jag på att diska monsterberget som växt sig större och starkare under dagen men jag lät mig icke besegras!

Och mosters sessa ville så gärna upp i famnen under tiden men hon fick så vackert vänta men sen blev hon överlycklig av att få ta upp dem små tassarna och komma upp i famnen min :)

Gud, jag älskar dem små liven, så underbara busfrön och jag kommer göra allt för att få dem att må bra och le när jag ser att tårar är på väg för dem betyder ALLT!

Resten av kvällen följde först att fixa iordning tazmanien kevins rum eller rättare sagt det slutade med att jag satt och städa själv medan kevv så snällt berömde mig hur fint jag städa och hur hans kära mor skulle bli så glad över hur fint de va.. Grabben är smart :D

Sen blev det  lägga lilla nicole som va så trött och somna fort när huvudet landa på kudden och vi kunde mysa med godis och chips med den ljuvlig goda granatäpple ramlösan framför melodifestivalen :) Denna gång gick det ändå att lyssna på några låtar utan att avlida av tristess!

En lördagkväll helt i min smak!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback