Låst

Så oändligt trött på allt nu, jag orkar inte mera, varför kan jag inte se solljuset, varför kan inte jag få känna värmen. Få känna mig lättad.

Känns som jag sjunker, som jag dras neråt igen. Vad ska jag klamra mig fast vid. Trodde innan att den enda man kunde lita på var sig själv. Men även den tiden verkar vara förgånget så vem ska jag nu vända mig till?

Kanske dags att vakna upp nu, sluta vara den optimist jag är och bli realist.

Vill bara låsa in mig och slänga bort nyckeln, det vore ju det enklaste alternativet eller hur.Men när var någonsin så enkelt.

På något sätt så lyckas jag ändå hindra det för stunden, men jag vill inte bara hindra det för stunden, jag vill ta mig upp ur det och stanna uppe!

Så hur gör jag, hur tar jag mig upp och stannar där?


Kommentarer
Annika säger:

Finns här! :)<3

2010-02-10 | 12:08:49
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/
mina säger:

vi me gumman <3

2010-02-11 | 10:26:00
Bloggadress: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback