Fisk på hjul

För en stund sedan fick jag nog höra något som definitivt var bland det ovanligaste och roligaste jag någonsin hört, iaf på mycket länge!

Medan jag återupplivade mig och min odör med en dusch så hade det knackat på dörren och vem står där på andra sidan då?

HAhahahahaha nämligen en säljare som vill sälja på oss FISK!!! Fattar ni eller? Hahaha fast där knacka han på fel dörr då svärfar själv fiskar och vi redan har frysen full. Säljaren hade till och med ett häfte där man kunde välja på urvalet samt vart beredd att kompensera jarmo för att han missade lets dance med att själv dansa!!

Hahahaha skönt att somna med ett gott skratt i alla fall.

Kommentarer
Annika säger:

Hahah knacka dörr för att sälja fisk? Den va ny! :P

2010-02-05 | 22:51:46
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback