Filurar

Så mycket tankar som satt fart i mitt huvud nu, som en liten virvelvind som drar igenom.

Så mycket som jag vill göra och reda ut men vet inte var jag ska börja. Man har lyckats reda ut några trådar och börjat med några projekt för detta året :)

Har i alla fall fått ordning på en sak i alla fall, nämligen alla hjärtans dag <3 Den är planerad för full hals, tänkte köra hela helgen. Fredagen kör jag ut alla mina romantiska kort eftersom lördagen ska jag passa mina ögonstenar så jag
några små grejer utspritt på lördagen och söndagen.

Men något som jag alltid stör mig på är hur väldigt många singlar förknippar alla hjärtans dag för par dag. Att det bara är ett reklamjippo för par. Men det är ingen som tyder namnet på dagen. ALLA hjärtans dag, jag kan inte tala för alla eller så men jag ska i alla fall ge något till alla STORA hjärtan i min familj och skicka iväg en tanke till mina älskade vänner, för det är som sagt ALLA hjärtans dag.

Sen det där med ett reklamjippo så trött även på de, för ärligt talat så blånekar vi hur dålig man är på att uppskatta varandra under året, man har sin födelsedag, en dag på hela året då man får som mest uppskattning sen sinar det ut. Därför tycker jag att det är bra att det finns en dag som är till för ALLAS hjärtan, så sänd ut en extra tanke till dem som du bryr dig om och uppskattar för det ska jag göra.

Sen så ligger kärleken mig varmt om hjärtat!


Kommentarer
annika säger:

Vi får se, han kanske får jobb här i gbg!! :D

2010-02-03 | 23:53:05
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/
Annika säger:

På Tibnor. Nåt lager eller nåt. Vet inte riktigt. :P



Hehe jo jag har mina funderingar! Det blir mysig middag och bio iallafall! :)

2010-02-05 | 12:33:17
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback