En dag på jobbet

När jag är på jobbet så blir man som en annan person på jobbet piggare och gladare men samtidigt klantigare hur nu det går ihop..

Dagen flöt på bra igår och jag trodde att nu lyckas jag med en homefri klantig dag, jag lyckades nästan men framåt lunch så gick en använt kaffefilter sönder och ut flög blött äckligt kaffe över allt, UNDERBART!

Så jag fick vackert plocka fram askungen i mig och städa upp över allt men blev iaf fint efter bra mycket finare än det va när jag började där. :D

Sen så har jag vart med om en tramutisk smakupplevelse!! Alla som känner mig vet att jag INTE är en kaffedrickare, och det var det jag demade för dessa dagar kaffe & ballerinas nyhet kladdkaka, som by the way är super good! Men vilket fall så var det några som klagade på att kaffe var svalt, och tittade på mig som idiot vet du inte att kaffe ska va varmt.

Så jag fick vackert smaka på kaffet, så fort jag fick in det i munnen så trodde jag att det skulle spruta ut och mer skulle följa med men eftersom kunderna så vackert tittade på mig fick jag gladligen svälja det med ett leende. Och eftersom "kunderna alltid har rätt" så ursäktade jag mig sprang till diskon och gurgglade massa vatten och allt jag kunde komma åt sen gick jag tillbaka gav dem rykande het sen gick dem nöjda därifrån kvar stod jag och muttrade och svor och tyckte dem var hemska som inte kunde gå så jag slapp smutta på det förbannade kaffet.

Men som tur var så gick resten av dagen hyffsat bra och gick på i bra tempo sen blev det att brumma hemåt med prinsen som vart snäll att hämta mig för att ha en UNDERBAR familjekväll framför en HEMSK omgång melodifestivalen.

Så slutet gott allting gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback