En dag på IKEA

Imorse var det inte full rulle, synd att påstå!  Var uppe vid halv sju för ett toabesök, haha räcker för att beskriva hur borta jag var. När går in i rummet igen för att lägga mig så får jag för mig att tända taklampan i rummet, varför fatta jag inte men kopplade fort iaf att den inte skulle vara tänd eftersom prinsen fortfarande låg kvar och sov. Så vackert släckte jag igen och ledde mig tillbaka till den varma sängen.

Aktiviten för denna dagen var i alla fall redan bestämd, med ett mål i sikte. Nämligen IKEA eftersom vi ska börja renovera här och först på listan är köket så det var målet för dagen. Dock var jag INTE beredd på att tillbringa HELA dagen där. Kändes som ett hem. Först gick vi runt och kika sen satte vi osss för en väldigt billig fika sen blev det till att sätta sig vid datorn och jag tröttnade rätt fort så medan dem satt där och timmarna rann iväg så strosa jag runt och gick upp och ner på deras våningar så när dem väl ar färdiga visste jag vad jag skulle ha och vart det låg så sen blev det att ÄNTLIGEN åka hem!! Dock inte tomhänta utan vi har gjort det vi skulle + moms, på vägen hem unnande vi oss en mumsig thaimat som fick följa med!

Så nu är magarna full, första knappen uppknäppt, förståndet återhämtat, nu återstår det bara lugn och ro framför den underbara skapelsen, TVN :)

 

 

http://weberwedding.com/wp-content/uploads/2008/04/ikea_logo.jpg

 

 

http://www.hovberg.se/resmi/ikeajobb.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback