Dum, Dummare, Anna

Herregud alltså eller IDIOT funkar också som smeknamn på mig. Man borde sätta upp en dold kamera som följer mig under jobbet. När man tänker efter vilket jag INTE tänker göra så är det ett under att jobbet fortfarande är mitt.

Och igår var det klippt igen, jag och porslin= BIG NO NO!! Jag behöver inte spräcka porslinen med min röst för uppenbarligen räcker det med blotta åsynen av mig. För igår flög en kaffepanna igolvet, eller kaffekanna som det egentligen heter. Bara det att jag gått och sagt kaffepanna hela dagen, inte konstigt att folk inte fattar.

Kanske inte klyftigast att säga allt jag gör för ja vi behöver inte gå in på det.

Alltså dessa dagar har jag inte vart mig själv, kännts som jag stått utan på och tittat på en idiot med dumstrut på sig som går i dvala med ett leende på läpparna. Inväntar måndag och en ny vecka förhoppningsvis en ny anna, men hoppas inte allt för mycket.

Har en till jobb dag imorgon, ser jag framemot för det som är roligast med mitt jobb är att det är så socialt och man träffar konstant trevliga nya människor, visst finns det undantag men det finns det över allt!

Kvällen här har gått åt till myskvällen med prinsen och svärfar framför lets dance och garvat åt stelplankan Marcus Birro eller vad sjutton han hette, seriöst en vandrande pinne har mer rytm i sig en den grabben annat än hans konkurrent överglade puckot stefan som tror att han är störst bäst och vackrast som dessutom inte kan hålla sina klabbar ifrån sin partner..

Och det som är kvar av denna dagen går åt till ett till blogginlägg efter detta, en tandborstning sen SÄNGEN :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback