Alla <3 Dag

Är en dag helt i min smak, en dag där vi ger varandra lite mer uppskattning eller helt enkelt bara talar om för dem som står oss nära hur mycket dem betyder för oss.

Denna dagen har vart lugn och härlig och gått i lugn takt. Vid två åkte jag och prinsen till alingsås för att hälsa på hans underbara mormor som i min mening är en mänsklig nallebjörn! Så snäll och go. Där delade vi på en pizza och sen lite bulle, kan ju lova att det va tur att thigtsen var på för annars hade knappar flugit och folk hamnat på akuten och jag hade stått där med tummen mitt i handen med ingen förklaring för så mätt var jag efter!

Sen var det även dags att bege sig hemåt och det är där jag är nu, och slappar inväntar prinsen så ska vi mysa :)

Jag är så otroligt glad att jag har en underbar familj som alltid finns vid min sida i vått och torrt.

Min underbara mamma- Du är en kämpe av alla dess like, och blir bara starkare för varje dag. Hade det inte vart för dig vet jag inte var jag och mina syskon hade vart idag. För dig faller jag tusen fallt och går hellre under än ser dig ledsen! Du är kraften i våran familj, du är inspirationen som sprider sig i familjen.
Min älskade syster- Du är så otrolig vacker och har en underbar känslig själ även om du inte vill att alla ska veta det. Dem skratten jag upplever med dig är bland dem bästa! Du är en tjej som har en enorm vilja och klarar allt du tar dig an. Du har en styrka som få. Du är så stark gumman och tar inte skit ifrån någon och det beundrar jag!
Underbara storebror T- Även familjens egna bank :) en klar inspiration när det gäller den biten har hela familjen en del att se upp till dig! Du är ärligheten själv och ställer alltid upp när det behövs. När jag tänker på dig så kopplar jag det med, ett jädra anama, ärlig, stabil, trygg och självsäker. Även en som sprider glädje omkring dig. Du är även en riktig fighter för även hur många gånger du skadas så låter du dig inte slås ner utan du reser dig med en gång och står med båda fötterna på jorden.
Härligaste storebror P- Du har en själv av ingen dess like, så förbaskat snäll och omtänksam. En själ som inte växer på träd och som tyvärr många i dagens läge tar för given. Och ditt leende och din värme och omtänksamhet och få vilket isberg som helst att smälta. Du dömmer ingen och tar inget förgivet, sådana personer som dig borde det finnas fler av för då skulle världen se ljusare ut.

Mina underbara syskon barn K & N-
Ni är oskuldsfulla, ni är underbara, härliga. Ni är glädje och ni är kärlek och ni är minnen. Med er blir man barn på nytt och lär sig se saker ur en annan synvinkel, med er är det aldrig en tråkig stund. Ni lär mig mer än någon annan så kallad einstein kan göra. Och moster är så tacksam att få ta del av era liv!

Min underbara prins- För dig har jag många ord men samtidig inga, den lycka och kärlek jag känner jag är med dig är som om man svävar på moln. Så underbart och så fluffigt och härligt. En känsla av ren glädje och välmående. Du är en underbar varelse som har båda fötterna på jorden. En undebar person som har så många drömmar och mål, en person som varje dag ger mig ny inspiration. En underbar människa som får mig falla för dej om och om igen. Vår kärlek fortsätter växa och den blir bara bättre och vackrare för var dag. Du är min stöttepelare och hjälper mig när jag haltar. Du är axeln som mina tårar faller emot. Du är glädjen som får mig att glad, du är den som får mig skratta och må bra. Du är dem 3 små orden, jag älskar dig.

Ni gör min värld till en bättre plats att leva på

Självklart glömmer jag inte mina underbara vänner, ni vet vilka ni är och jag finner inga ord att beskriva hur mycket ni ger mig och hur mycket ni betyder för mig, inga ord!

Alla ni som jag nämnt ni utgör min värld och för mig representerar ni kärleken i mitt liv och jag älskar er!

http://www.metrobloggen.se/UserFiles/18.9956/Image/xpglipxxblqovbdsrkkoqjukouhgzqghbwxxihfatkdkgtxfquwcrnmafsohnjdhvkdyxjzqeoslpcwcjhywzutxifxribkriqfnfvciwkvyidqhjnigezakzxwl.jpg

Kommentarer
mina säger:

vilket fint inlägg :) så söt e du!! du e nog oxå bland de omtänksammaste människorna som finns!! älskar dej <3

2010-02-14 | 22:01:54
Bloggadress: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback