problem

Denna dagen så borde jag stannat i sängen! En smäll efter den andra. Efter prat med min lärare och fick veta några negativa besked men har jag tur så bör det enda problemet lösa sig förhoppningsvis imorgon.

När man kom hem så slutade det inte där, utan fick besked om att göra om min uppsats som min lärare ansåg inte dög, men om han kanske gjorde bättre förklaring av sina jävla uppgifter så hade det kanske vart lättare för mig då det inte var den första gången det hände.

Sen så snubbla vi på problem på husfronten för den skiten verkar inte hela lätta upp.. Så efter den här dagen så känner jag för att halsa i mig mintushottarna och lägga mig naken i snön.

Jag vet att det inte är misslyckandet som räknas utan hur reser dig efter dom.

Och eftersom jag hittils inte gjort det med bravus så får jag väl ta mig kragen att göra det nu.







Kommentarer
Anonym säger:

Hehe du fick dig ett gott skratt åt mig och tåget iallafall! :P

2010-12-22 | 21:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback