Omtumlad

Åter igen har det gått tills jag befunnit mig här och uppdaterat vad som pågår.. Men det är så mycket tankar som snurrar och så mycket blandade känslor att jag vet knappt var jag har mig själv.

Min älskade mor ligger kvar på sjukhuset och undrar så när vi kan få hem henne då vi saknar henne varenda dag hon är ifrån oss. Vart och hälsat på henne en gång än så länge och känner mig så hemsk när vi åker ifrån henne och hon är kvar, känns så fel! Men idag så ska vi åka dit och hälsa på henne igen, blandat för att vi saknar henne samt att hon fyller år imorgon och kommer inte vara hemma då och hon ska till sahlgrenska för en del tester så hon kommer inte befinna sig på varberg heller så får försöka idag iställe! :)

Vad har jag under dagarna då, inte allt för mycket vill jag påstå! Umgåtts så mycket jag kan med mina nära och kära som betyder allt för mig och som jag säger på tok för lite!

Förutom dagens höjdpunkt: hälsa på min mor så står det prov i sannolikhets lära på agendan!

Wish me luck!


Kommentarer
Hanna säger:

Oj, vad har hänt med din mamma? :S

2010-12-07 | 11:50:20
Bloggadress: http://wordsbyme.se
Annika säger:

Sötnos! <3

2010-12-07 | 15:01:11
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback