Muntligt

Gårdagen blev precis så bra som jag behövde för den att vara! Matteprovet kändes väldigt lättande och förvånansvärt bra, ialla fall för mig som inte pluggat så mycket.

Dock så känner jag i matte b kursen att sannolikhetslära är ett väldigt enkelt kapitel och med tanke på att jag haft kursen på gymnasiet och sommarkurs etc så känns det kul att något fastna på den annars så slappa hjärna där allt bara verka smälta bort.

Efter skolan blev det att små shoppa lite presenter till min mor som vi fira lite igår sen möta upp min sambo på jobbet så att det bara var att sticka när han sluta.

Besöket var så mysigt, varje gång jag ser henne får jag ett lugn, hon är verkligen klistret som håller oss ihop! Känns så hemskt att åka därifrån utan henne.

Idag på agendan så ser det ut så här:


Muntligt prov i Eng C

Naturkunskap

Sen julklappsshopping

Besök hos svärmor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback