Hemma!

Efter en del fläng hitan och ditan så är jag nu tillbaka på hemmaplan!

Det muntliga provet gick bra och min mun verkade inte gå att stänga, hoppas bara man inte tjatade hål i huvudet på läraren.. Risk med den pratglada mun jag har!

Efterskolan bar det av till ikea för lite strosing och julklappsshopping, var faktiskt underbart att strosa där i lugn och ro utan någon som bara letar efter utgången med en gång :P haha

Hittade en del fynd vill jag lova, när tiden sprungit iväg tillräckligt så blev jag uppplockad av kärleken som tog oss hem till svärmor för en himmelsk god soppa vill jag lova, kändes som jag åt som jag aldrig sett mat innan och det kändes i magen efter, nästan så den släpades i golvet efter!

Men måste säga att det bästa på hela dagen var telefonsamtalet från min mamma, saknaden efter henne kan inte beskrivas. Men förhoppningsvis dröjer det inte länge innan jag får se henne igen, vi ska antagligen ner till henne i helgen <3


(happy today)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback